U bent hier: Home › FAQ's / Handleidingen › Veel gestelde vragen over de ledenadm. (FAQ's)

Veel gestelde vragen over de ledenadm. (FAQ's)

Om een aantal zaken te kunnen regelen, dien je ingelogd te zijn. Dat wordt aangegeven door een cursieve opmaak van de vraag en het antwoord.

1. Ik ben mijn KNLTB-ledenpas kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe pas?
2. Ik ben mijn tag voor toegang tot het park kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe tag?
3. Ik heb een nieuw bankrekeningnummer IBAN). Hoe geef ik dit door?
4. Er zijn persoonlijke gegevens gewijzigd. Hoe geef ik die door?
5. Ik wil via automatische incasso mijn contributie gaan betalen. Hoe doe ik dat?
6. Ik wil een nieuwe pasfoto inleveren. Hoe doe ik dat?
7. Ik ben blessurelid en wil weer gaan tennissen. Wat moet ik doen?
8. Mijn pasje is geblokkeerd in het afhangsysteem, wat moet ik doen?
9. Mijn vraag staat hier niet bij. Aan wie kan ik deze stellen?

1. Ik ben mijn KNLTB-ledenpas kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe pas?
    Meldt het verlies bij de ledenadministratie, deze zorgt voor een nieuwe pas, die op je huisadres per post wordt bezorgd. In dringende gevallen, zoals tijdens competitie of na inschrijving voor een toernooi, wordt een zogenaamde noodpas verstrekt.
De penningmeester stuurt je in beide gevallen hiervoor een rekening van €  5,00.

2. Ik ben mijn tag voor toegang tot het park kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe tag?
De TAG’s worden in bruikleen gegeven tegen betaling van een borg van € 20,00. De borg ontvang je tegen inlevering van de TAG terug. Je kunt een TAG verkrijgen bij:* 
Adriaan Goeman (ledenadministrateur) tel.5338660.
* Alleen NA TELEFONISCHE AFSPRAAK!
* Bij "geen gehoor" kun je contact opnemen met John Nijst e-mail: .
Vermeld in de mail je telefoonnummer, dan word je teruggebeld.

3. Ik heb een nieuw bankrekeningnummer IBAN). Hoe geef ik dit door?
Geef je oude en je nieuwe IBAN door aan . Vermeld in de mail ook je voor- en achternaam.

4. Er zijn persoonlijke gegevens gewijzigd. Hoe geef ik die door?
Na inloggen op onze site, kun je de eigen gegevens wijzigen onder de menuknop MIJNTCU. Hiervan ontvang je een bevestiging en de relevante gegevens worden ook automatisch bij de KNLTB gewijzigd.

5. Ik wil via automatische incasso mijn contributie gaan betalen. Hoe doe ik dat?
Stuur een mail naar en vraag het SEPA-machtigingsformulier aan. Geef hierop aan in hoeveel termijnen je wil betalen, dateer en onderteken het en stuur het terug naar de ledenadministratie. Je mag het formulier ook scannen en retourneren.

6. Ik wil een nieuwe pasfoto inleveren. Hoe doe ik dat?
Je kunt de pasfoto sturen naar:
Ledenadministratie T.C. Ugchelen
t.a.v. Adriaan Goeman
Voorhoevestraat 35
7339 AS  Ugchelen.
Op de achterzijde van de foto graag naam en voornaam vermelden.
Als je de pasfoto zelf scant, zorg er dan voor dat deze wordt gescand in een formaat van 300x400 pixels. Stuur de foto als jpg- of TIF-bestand naar .

7. Ik ben blessurelid en wil weer gaan tennissen. Wat moet ik doen?
Stuur een mail naar . Je ledenpas wordt gedeblokkeerd en van de penningmeester krijg je een factuur voor de rest van het seizoen.

8. Mijn pasje is geblokkeerd in het afhangsysteem, wat moet ik doen?
Pasjes die niet zijn afgehaald tijdens de pasjesavond, worden allemaal achter de bar gelegd. Ook als je (nog) niet aan je contributie en/of bardienstverplichting hebt voldaan. Ze worden allemaal geblokkeerd voor gebruik op het afhangbord. Het heeft dus ook geen zijn om deze pasjes te “lenen” als je je eigen pasje vergeten bent.
Als je voldoende punten voor de bardienst hebt verzameld en je de contributie hebt betaald, stuur dan een mail naar bar@tcugchelen.nl met het verzoek om je pasje te deblokkeren. Na controle door de barcommissie, wordt dit dan gedaan.

9. Mijn vraag staat hier niet bij. Aan wie kan ik deze stellen?
Stuur een mail naar ledenadministratie@tcugchelen.nl


Ogenblik a.u.b. ...