over de ledenadministratie

Om een aantal zaken te kunnen regelen, dien je ingelogd te zijn. Dat wordt aangegeven door een cursieve opmaak van de vraag en het antwoord.

1. Ik ben mijn ledenpas kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe pas?
 Meldt het verlies bij de ledenadministratie, deze zorgt voor een nieuwe pas. Je krijgt een bericht als j de pas bij de ledenadministrateur kunt afhalen.
In dringende gevallen, zoals tijdens competitie of na inschrijving voor een toernooi, wordt een zogenaamde noodpas verstrekt die naar je huisadres wordt gestuurd.
De penningmeester stuurt je in beide gevallen hiervoor een rekening van € 5,00.

2. Ik heb een nieuw bankrekeningnummer (IBAN). Hoe geef ik dit door?
Geef je oude en je nieuwe IBAN door aan [email protected]. Vermeld in de mail ook je voor- en achternaam.

3. Er zijn persoonlijke gegevens gewijzigd. Hoe geef ik die door?
Na inloggen op onze site, kun je een aantal eigen gegevens wijzigen onder de menuknop MIJN TCU. Als je andere gegevens wil wijzigen, stuur dan een mail naar [email protected].

4. Ik wil een nieuwe pasfoto (profielfoto) inleveren. Hoe doe ik dat?
Je kunt ook zelf een foto maken. Hoe dat gaat, kun je hier lezen.

Lukt dit niet, dan kun je de pasfoto sturen naar:
Ledenadministratie T.C. Ugchelen
Ingrid Bron
De Oude Klarenbeek 39
7339 EZ UGCHELEN

Op de achterzijde van de foto graag naam en voornaam vermelden.
Als je de pasfoto zelf scant, zorg er dan voor dat deze wordt gescand in een formaat van 300x400 pixels. Stuur de foto als jpg- of TIF-bestand naar [email protected].

5. Ik ben blessurelid en wil weer gaan tennissen. Wat moet ik doen?
Stuur een mail naar [email protected]. Je ledenpas wordt gedeblokkeerd en van de penningmeester krijg je een factuur voor de rest van het seizoen.

6. Mijn pasje is geblokkeerd in het afhangsysteem, wat moet ik doen?
Pasjes die niet zijn afgehaald tijdens de pasjesavond, worden allemaal achter de bar gelegd. Ook als je (nog) niet aan je contributie en/of bardienstverplichting hebt voldaan. Ze worden allemaal geblokkeerd voor gebruik op het afhangbord. Het heeft dus ook geen zijn om deze pasjes te “lenen” als je je eigen pasje vergeten bent.
Als je voldoende punten voor de bardienst hebt verzameld en je de contributie hebt betaald, stuur dan een mail naar [email protected] met het verzoek om je pasje te deblokkeren. Na controle door de barcommissie, wordt dit dan gedaan.

7. Mijn vraag staat hier niet bij. Aan wie kan ik deze stellen?
Stuur een mail naar [email protected].