Over de website

1. Hoe log ik in op onze website?
Niet alle gegevens op onze website zijn openbaar. Deze gegevens zijn alleen beschikbaar voor onze eigen leden. Je krijgt dan de melding dat je moet inloggen.
Hiervoor heb je je bondsnummer en een wachtwoord nodig. Ben je het wachtwoord vergeten, dan kan je dat hier opnieuw aanvragen of opnieuw aanmaken.



2. Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe vraag ik dit aan?
Zie punt 1.

3. Hoe kan ik mijn inloggegevens bewaren, zodat ik niet steeds opnieuw hoef in te loggen?
Dat is een instelling die je in je eigen webbrowser moet instellen.

4. Hoe kan ik persoonlijke gegevens wijzigen?
Via Mijn TCU kun je onder "Mijn profiel" alleen je e-mailadres en telefoonnummer wijzigen. Zonder tussenkomst van de ledenadministrateur worden de wijzigingen in de ledenadministratie verwerkt en naar de KNLTB gestuurd.
Wil je andere gegevens wijzigen, stuur dan een mail naar [email protected].

5. Kan ik in de ledenadministratie alle gegevens van leden inzien?
Dat is uitsluitend mogelijk voor leden die hiertoe worden geautoriseerd.
Via Mijn TCU kun je onder "Mijn profiel" wel een beperkt aantal gegevens zien. Dat kan ook in de KNLTB.Club App.

6. Mijn vraag staat hier niet bij. Aan wie kan ik deze stellen?
Stuur een mail naar [email protected].